Kennis maken

Wilt u meer weten over onze persoonlijke aanpak in combinatie met onze unieke applicatie? U kunt op verschillende manier met ons kennismaken:

Bel of mail ons voor een vrijblijvende afspraak of een offerte op maat via 038 - 455 40 64 / info@devoorzieningenwijzer.nl
Vraag het gratis informatiepakket aan via onderstaand formulier
Vraag een online kennismaking aan met een projectmanager van De VoorzieningenWijzer via onderstaand formulier. Hij of zij geeft je een rondleiding door de applicatie, licht de aanpak en werkwijze toe.

Direct contact

Heeft u vragen naar aanleiding van uw adviesgesprek?

De VoorzieningenWijzer

Helpdesk & Planning
Bereikbaar op werkdagen van 8.30 - 12.00 uur
Bel: 088-11 69 797
Mail: contact@devoorzieningenwijzer.nl

Aanvraag formulier

We sturen u het informatiepakket zo snel mogelijk op.
Er is helaas iets misgegaan met het verzenden van het formulier.

Adviesgesprek als inwoner

Wilt u een persoonlijk gesprek aanvragen met een adviseur?
Ga dan naar de website datgeldtvoormij.nl en meld u aan!
datgeldtvoormij.nl

Adviesgesprek als inwoner

Onze oorsprong: sociaal ondernemen

Het idee voor de VoorzieningenWijzer ontstond begin 2015. De naderende decentralisatie van zorgtaken naar gemeenten en een bezuiniging van ongeveer €1,5 miljard (65%) zouden mensen met een laag inkomen hard raken.

Sociaal ondernemers van Zorgweb en betrokken volkshuisvester Martijn Boer, destijds manager Wonen bij Domesta, zochten naar mogelijkheden om deze mensen te helpen.

Ook vanuit de perspectieven van gemeente en woningcorporatie, want de druk op de gemeentelijke schuldhulpverlening en de betaalbaarheidsrisico’s voor huurders zouden toenemen.

Onze visie: techniek voor de mens

‍Hoe kunnen we de informatie over diverse voorzieningen samenbrengen in een kennissysteem, een slimme applicatie? Hoe kunnen we de persoonlijke aandacht borgen in onze aanpak?


Zorgweb heeft meer dan 15 jaar ervaring in het verzamelen, ordenen, verrijken en ontsluiten van data. Zij bouwde De VoorzieningenWijzer en de eerste pilots waren veelbelovend: mensen kregen inderdaad meer financiële hulp. De volgende stap werd het inbedden in de lokale structuur van armoedebestrijding en het opleiden van consulenten voor de gesprekken en het gebruik van de tool.

Een gouden combinatie die we elk jaar verbeteren en vernieuwen. Met nieuwe techniek en data en altijd voor de mens.